м.Бахмут вул. О.Сибірцева, буд.15
+38(0627)441563, +38(095)2924410

12:46
Вибачення

В мережі Facebook була поширена інформація про неякісне обслуговування клієнта лікарем КНП «Центр первинної медичної допомоги м.Бахмута» на дому.

Керівництво КНП «ЦПМД м.Бахмута» висловлює своє вибачення перед клієнтами та пацієнтами Центру за неякісне обслуговування.

Нам прикро за такі випадки, але ми розуміємо, що вибачень не достатньо. Тому повідомляємо про вжиті заходи щодо неприпустимості повторення подібної ситуації, а саме:

З січня 2020 року пропонуємо пацієнтам та клієнтам зручний спосіб моментальної оцінки якості надання послуг нашими спеціалістами. Новий сервіс «QR-анкетування» дозволяє відправити свої пропозиції і зауваження керівництву зі смартфона.

Отримавши будь-яку послугу в амбулаторіях/на дому, відвідувач за допомогою спеціального додатку на своєму смартфоні може зчитати QR-код. Біля кожного кабінету лікаря будуть розміщені таблички з QR-кодом та також код буде при лікарі, якщо це обслуговування на дому.

Для сканування QR-коду необхідно навести камеру мобільного пристрою на зображення коду. Після чого пристрій отримає посилання на анкету, в якій можна оцінити послуги за наступними критеріями: доступність інформації, комфортність умов, час очікування в черзі, час надання послуги, ввічливість і компетентність співробітників, етикет спілкування, безпека надання послуг.

Центр висловлює вдячність за зворотній зв'язок клієнтів. Ви можете залишити свій відгук на сайті Центру, на нашій сторинці Facebook або в скриньках амбулаторій .

Саме завдяки таким зверненням ми стаємо краще!

Переглядів: 203 | Додав: itbahmut
Всього коментарів: 1
avatar
1 shuhevych • 10:40, 02.01.2020 [Матеріал]
Молодці. Приклад для всіх як треба реагувати на звернення.
Тільки маю маленьке зауваження. Дуже вже ріже вухо слово "клієнт". Ми все ж таки медики і у нас прийнято говорити "пацієнт", а "клієнти" в осіб легкої поведінки.
avatar