м.Бахмут вул. О.Сибірцева, буд.15
+38(0627)488001, +38(095)2924404, +38(050)3290230

12:42
Результати анонімного опитування пацієнтів щодо задоволеності якістю обслуговування в реєстратурах ЦПМСД

Результати анонімного опитування пацієнтів
щодо задоволеності якістю обслуговування в реєстратурах ЦПМСД
березень 2018 року

Всього в амбулаторіях ЦПМСД були опитані 350 особ.








 

 

Для поліпшення роботи в реєстратурах відвідувачі пропонують:

  • збільшити кількість реєстраторів в зв'язку з тим, що одночасно потрібно відповідати та записувати інформацію по телефонах, та  обслуговувати людей, які прийшли особисто,
  • збільшити кількість мобільних телефонів в реєстратурах.

Найбільше нарікань на неможливість записатися до лікаря на найближчі 1-3 дні.

  • Батьки дітей хотіли би здавати аналізи в своїх амбулаторіях, тому що в дитячий лікарні великі черги.

Загалом нарікань на роботу реєстраторів немає.

В побажаннях  відвідувачів є такі рекомендації, як розділити дитячі та дорослі прийоми.

В амбулаторіях № 2, 7 люди ще не готові до нових правил медичного обслуговування (відміну талонів та попередній запис на великий термін, а не на добу) і з цього приводу незадоволеність.

ВИСНОВОК:
Загалом пацієнти задоволені якістю обслуговування в реєстратурах Центру. Однак медичним працівникам треба надавати більше інформації під час спілкування з пацієнтами та відвідувачами закладу  та проводити постійну роботу з населенням з роз'яснення нових правил медичного обслуговування під час проведення медичної реформи.

Ми запрошуємо всіх небайдужих приєднатись до анкетування. Зворотній зв'язок дуже важливий для покращення роботи нашого закладу. Критики багато, але ми чекаємо і на пропозиції.

Опитування анонімне. Бланки можна отримати в реєстратурах амбулаторій.

 

Переглядів: 817 | Додав: itbahmut
Всього коментарів: 0
avatar