м.Бахмут вул. О.Сибірцева, буд.15
+38(0627)488001, +38(095)2924404, +38(050)3290230

09:20
Навчання персоналу ефективній комунікації з персоналом та пацієнтами

02.05. - 08.05. 2019 року в рамках програми внутрішнього навчання на базі КНП «ЦПМД м. Бахмута» було проведено низку тренінгів «Ефективні комунікації медичного персоналу з клієнтами та пацієнтами».

Під час тренінгу лікарі та медичні сестри Центру отримали практичні знання та навички ефективних комунікацій. Теоретична частина тренінгу включала ознайомлення з концепцією ефективної комунікації, та основні принципи та підходи щодо розвитку комунікативних навиків при наданні медичної допомоги та послуги.

Робота під час тренінгу була сфокусована на двох аспектах: міжособистісних комунікаціях (один на один), що відбуваються в межах роботи в КНП «Центр первинної медичної допомоги в м. Бахмута» з клієнтами, пацієнтами, представниками цільових аудиторій, колегами, та комунікаціях з групами людей під час профілактичної роботи в організаціях, навчальних закладах тощо.

В результаті тренінгу учасники відпрацювали практичні комунікаційні інструменти і підходи, що допомагають легко встановлювати контакт з різними людьми та знижувати емоційну напругу під час спілкування, задавати ефективні питання та розвивати навички активного слухання. Важливим аспектом тренінгу також було відпрацювання технік ефективної аргументації та технік конструктивного зворотного зв’язку з клієнтами і пацієнтами Центру.

Також у травні 2019 року в Центрі розпочались командоутворюючі тренінги для менеджерів і адміністративно-управлінського персоналу. В рамках тренінгу працівники Центру ознайомились з поняттями «команда» та «командоутворення», визначили ролі в команді, провели діагностику взаємодії в команді. Були розглянуті питання об’єднання команди, виявлення спільних цінностей, важливості вміння чути один одного, ролі лідера та важливості кожного члена команди. Учасники зробили висновок, що можливості команди більше, ніж просто сума можливостей окремих її учасників, і робота командою набагато ефективніша.

Процес командоутворення, як один з дієвих елементів сучасної корпоративної культури підприємства, має важливий вплив на підвищення ефективності роботи в команді нашого підприємства для отримання результату-підвищення якості медичної допомоги та сервісних послуг нашим клієнтам і пацієнтам!

Ваше здоров’я – наша з вами сумісна турбота!

Переглядів: 446 | Додав: itbahmut
Всього коментарів: 0
avatar