м.Бахмут вул. О.Сибірцева, буд.15
+38(0627)488001, +38(095)2924404, +38(050)3290230

08:09
Ділимося досвідом з колегами!

7 листопада 2019року розпочалася конференція "Святогірські читання в сімейній медицині-2019", яку було організовано ГО "Асоціація сімейної медицини Донецької області", Департаментом охорони здоров'я Донецької ОДА та Донецьким  національним медичним університетом.

В рамках конференції, головний лікар КНП "Центр первинної медичної допомоги м.Бахмута" Світлана Шабаліна та незалежний консультант, партнер Центру Ірина Сушко, провели тренінг "Клієнтський сервіс на рівні середнього медичного працівника".

Участь у тренінгу прийняли більш 40 учасників з центрів первинної медичної допомоги Донецькій області. Під час тренінгу учасники працювали над кейсами, складеними з практики тренерів, над алгоритмами ефективної комунікації з клієнтом/пацієнтом.

На тренінгу були розглянуті та відпрацьовані наступні питання:

  • Що таке сервіс? Навіщо він потрібен при наданні медичної послуги?
  • Досвід  впровадження сервісу в КНП "Центр первинної медичної допомоги м.Бахмута"
  • Внутрішній сервіс (внутрішній клієнт-персонал Центру).
  • Рівні емоційного банку клієнта.
  • Wow-ефект в медичному центрі.
  • Ефект Гало в медичному сервісі.

Підводячи підсумки тренінгу, учасники висловили загальну думку , що важливими факторами в досягненні успіхів є відкритість до змін  і отримання нових знань - це дозволяє  вивести Центри ПМД на новий більш якісний рівень надання медичних  послуг.

Переглядів: 312 | Додав: itbahmut
Всього коментарів: 0
avatar