Важлива інформація для батьків: якщо пропала дитина
Перші 48 годин після зникнення дитини - найважливіші для її пошуку. Ознайомтеся з порадами спеціалістів "Служби розшуку дітей": що потрібно зробити, аби якнайшвидше повернути дитину додому.
ПАМ'ЯТКА
Інформація про «Служба розшуку дітей».
По усій території України працює Гаряча лінія 116 000. Для абонентів усіх мобільних операторів дзвінки - безкоштовні.
Оператори call центру гарячої лінії - це належним чином підготовлені спеціалісти - соціальні працівники та психологи. Вони приймають дзвінки батьків/опікунів зниклих дітей, надають їм необхідну психологічну, юридичну та соціальну підтримку, приймають дзвінки від громадян, які мають інформацію про зниклу дитину.
Згідно з міжнародними конвенціями «Служба розшуку дітей» визначає: «зникла дитина» - будь-яка дитина до 18 років, чиє місцезнаходження невідоме її батькам або опікунам.
«Служба розшуку дітей» здійснює координацію дій з поліцією та батьками/опікунами дитини, а також інформування громадськості про зникнення дитини.
Офіційний сайт Служби: missingchildren.org.ua
|